Odstąpienie od umowy
Zgodnie z art. 68., pkt. 3l Ustawy Prawa Farmaceutycznego aptekę internetową obowiązują określone przepisy i regulacje prawne dotyczące zwrotu produktów. Preparaty lecznicze wymagają szczególnych warunków przechowywania, przede wszystkim odpowiedniej temperatury. W związku z tym, nie ma możliwości odstąpienia od umowy na zasadach, które obowiązują w sklepach internetowych.
Jak wygląda proces odstąpienia od umowy?
W ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i poinformuj o chęci odstąpienia od umowy. Upewnij się, że możesz zwrócić dany produkt, zgodnie z Ustawą Prawa Farmaceutycznego.
Odstąpienie jest ważne wyłącznie w przypadku, jednoczesnego zwrócenia przesyłki przez zamawiającego przed upływem 14 dni od momentu zgłoszenia. Prosimy o dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.
Jakich produktów nie można zwrócić?
wyrobów medycznych
leków
żywności specjalnego przeznaczenia medycznego
produktów z widocznymi śladami użytkowania
produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach
produktów z krótką datą ważności (z działu "Krótkie daty")
Jakie produkty można zwrócić?
produkty, które nie są pozycjami leczniczymi
produkty lecznicze z wadą produkcyjną lub jakościową
błędnie wydane produkty przez Aptekę
produkty wycofane z obrotu przez GIF i GIS
Prosimy nadać przesyłkę na adres:
APTEKA HYGIEIA
ul. Dobrego Pasterza 67
31-416 Kraków
Z dopiskiem "Odstąpienie od umowy Internet". Odpowiednio oznaczony zwrot z formularzem odstąpienia od umowy można zostawić w aptece stacjonarnej HYGIEIA.
W razie wątpliwości
W Regulaminie znajdują się dokładne informacje na temat odstąpienia od umowy.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.