Dostawa i odbiór osobisty w punkcie stacjonarnym
Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy oraz metody płatności, zgodnie ze wskazaniami w formularzu zamówienia.
Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę towaru. Koszt przesyłki do miejsca odbioru jest uzależniony od formy przesyłki, wagi i adresu.
Dostawa zamówień nie jest realizowana poza granice Polski.
Koszt dostawy
Metoda dostawy | Zamówienie do 194,99 zł | Zamówienie od 195 zł |
---|---|---|
Odbiór osobisty | 0 zł | 0 zł |
Inpost Paczkomaty 24/7 | 13 zł | 0 zł |
Kurier Inpost | 15 zł | 0 zł |
Koszt przesyłki jest doliczany automatycznie do wartości zamówienia i nie jest pobierany osobno przy odbiorze.
Maksymalna waga paczki nie może przekraczać 20 kg.
Informacja o wysokości dopłaty zostanie przesłana pocztą elektroniczną na podany adres e-mail. Akceptacja dopłaty oznacza zgodę na wysyłkę paczki.
W przypadku wyboru przesyłki za pobraniem naliczana jest dopłata +5 zł.
* Dostawa za pośrednictwem firmy Pocztex Poczta Polska zostaje zawieszona z dniem 01.12.2022.
Odbiór osobisty w Aptece
Istnieje także możliwość samodzielnego odbioru zamówienia w stacjonarnym punkcie odbioru (wybranym podczas składania zamówienia). W takim wypadku nie są doliczane żadne koszty przesyłki. Informujemy, że kierowcy nie jeżdżą codziennie do każdej apteki.
Kupujący informowany jest mailem o zrealizowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru. Zamówienia można odbierać do 2 tygodni od dnia zrealizowania zamówienia.
Przy odbiorze zamówienia płatności należy dokonywać wyłącznie gotówką (nie dotyczy apteki znajdującej się przy ul. Dobrego Pasterza 67 w Krakowie).
Najważniejsze informacje dotyczące zamówień
Leki o statusie OTC (produkty lecznicze) nie są wysyłane za pośrednictwem InPost Paczkomaty 24/7.
Apteka Internetowa nie prowadzi sprzedaży produktów leczniczych, suplementów diety i innych określonych w przepisie art. 72 ust. 5 ustawy w związku z art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo Farmaceutyczne przedsiębiorcom prowadzącym apteki, punkty apteczne i hurtownie farmaceutyczne oraz podmiotom prowadzącym działalność leczniczą (zapotrzebowania realizują wyłącznie apteki stacjonarne).
Apteka ma prawo odmowy sprzedaży produktów, o których napisano powyżej, w przypadku:
a) uzasadnionego podejrzenia, że produkt może być wprowadzony do dalszego, niezgodnego z prawem obrotu (np. sprzedaż ilości hurtowej)
b) sprzedaż produktu stanowiłaby naruszenie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie sprzedaży detalicznej produktów leczniczych i bezpośredniego zaopatrywania ludności w produkty lecznicze.
Produkty wymagające przechowywania w lodówce nie są wysyłane ze względu na wahania temperatur podczas transportu.
Leki zawierające kodeinę, pseudoefedrynę lub dekstrometorfan nie są sprzedawane przez E-Aptekę HYGIEIA ze względu na ograniczenia wynikające z Dziennika Ustaw z dnia 28 grudnia rozporządzeniem ministra zdrowia ws. "wykazu substancji o działaniu psychoaktywnym oraz maksymalnego poziomu ich zawartości w produkcie leczniczym, stanowiącego ograniczenie w wydawaniu produktów leczniczych w ramach jednorazowej sprzedaży".
Podanie numeru telefonu jest wymagane rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych (Dz.U. 2015, poz. 481) oraz niezbędne do nadania przesyłki i jej doręczenia przez pracownika firmy kurierskiej.